zaterdag 11 augustus 2012

Na 1 week

We hebben de eerste week gehad en dat viel mij nog niet eens tegen qua hongergevoel. In de week ontbijt ik zo rond 5.15 uur als ik in Apeldoorn ga werken, de lunch is dan rond 12.15 uur en het avondeten is na de terugreis uit Apeldoorn rond 18.00 uur. De benodigde 5 uur tussen de maaltijden zijn aanwezig en het hongergevoel is er wel een beetje maar niet overdreven.
Wilma zorgt voor de nodige variatie in de maaltijden en staat vaak versteld mijn positieve eetlust van de combinaties. Lopende de week worden we creatiever en ook het receptenboek van Liesbeth helpt ons nog beter op weg hiermee. De resultaten na een week zijn heel mooi.
Het gewicht en de maten zijn op zaterdag:
Gewicht 102,6 kg, dit is -4,8 kg
de omvang op navelhoogte 111 cm, -3 cm
de omvang op heuphoogte 104,5 cm, -1,5 cm
en de bovenbenen zijn het zelfde als afgelopen week 60 cm
De 4,8 kg zijn misschien overtrokken in 1 week omdat het gewicht gemeten is op maandag 30 juli en tijdens de werkweek ben ik al begonnen met de 3 maaltijden per dag en geen tussendoortjes, maar ja de start was vanaf afgelopen zaterdag en ik ben er super blij mee