zaterdag 4 augustus 2012

We gaan starten

Het plan is binnen via de post. Er waren afgelopen weken wat problemen met de bloeduitslag maar Liesbeth heeft dit snel opgelost en er voor gezorgd dat we toch nog tijdig kunnen starten. Afgelopen week heb ik al geprobeert te wennen aan 3 maaltijden en geen tussendoortjes, dit valt nog niet eens tegen qua hongergevoel. Vandaag en morgen de voorbereidingsfase. Vandaag kies ik voor een fruitdag, en ondanks een bbq bij de familie kies ik toch voor het fruit want om nu al af te wijken zou een zeer slechte start zijn en dan is er misschien iedere dag wel een reden om af te wijken. De zondag is voor mij een zwarte zondag geworden door de keuze te maken voor de aardappeldag, ik dacht dat dit wel zou lukken maar 1,5 kg aardappelen op 1 dag viel zwaar tegen en dit raad ik niemand aan, ondanks het ingrijpen van mijn vrouw Wilma door wat meer smaak aan de aardappels te maken.
Hier mijn startwaarden:
Gewicht 107,4 kg schoon aan de haak
Navelhoogte in cm 114 cm
Heuphoogte in cm 106 cm
Bovenbeen in cm 60 cm